Reklamacje i zwroty
ZWROT
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty odbioru paczki. Zwracany produkt musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne wszystkie etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów Konsument powinien obchodzić się z produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
Sprzedawca ma prawo żądać od Konsumenta odszkodowania w związku ze zmniejszeniem wartości produktu będącego wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania (Ustawa z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. Z 2014 nr 827).
KROK 1
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, otrzymany wraz z przesyłką.
Jeżeli nie posiadasz formularza możesz pobrać go tutaj:
KROK 2
Zapakuj zwracany produkt i starannie zabezpiecz przesyłkę. Pamiętaj, aby włożyć do niej formularz odstąpienia od umowy, dołącz również dowód zakupu np paragon.
KROK 3
Paczkę ze zwracanym produktem odeślij na adres:
"ZWROT" ALIKA
ul. Dębogórska 48
84-230 Rumia
Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z kartonem.
Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
KROK 4
Poczekaj na zwrot należności. W ciągu kilku dni po odebraniu paczki dokonamy zwrotu, nie później jednak niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu odebrania przesyłki ze zwrotem przez nasz sklep.
Zwrot należności zostanie dokonany w taki sposób, jak zapłacono za zamówienie. Zamówienia opłacone przez Przelewy24 zwracamy przez Przelewy24, płatność przelewem tradycyjnym oraz przy odbiorze zwracamy na konto bankowe.
WYMIANA
JAK MOGĘ WYMIENIĆ ZAKUPIONE PRODUKTY?
KROK 1
Zwróć produkt, który chcesz wymienić zgodnie z instrukcją podaną powyżej (ZWROT).
KROK 2
Złóż nowe zamówienie. Należność na odesłany produkt zostanie zwrócona w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki przez nasz sklep.
REKLAMACJA
KROK 1
Reklamacji nie podlegają towary, w których wady wystąpiły na skutek uszkodzeń mechanicznych lub też na skutek nieprawidłowego użytkowania, konserwowania oraz prania. Reklamacji również nie podlegają ćwieki, cekiny i dodatki przyklejane do produktów.
Zanim odeślesz wadliwy produkt, zgłoś reklamację drogą mailową na adres: reklamacje@butikalika.pl Opisz krótko powód reklamacji i dołącz zdjęcia uszkodzenia.
Podanie takich informacji usprawni proces reklamacji, przed wysłaniem reklamowanego produktu. Na Twój adres mailowy wyślemy wstępną opinię i ewentualnie dalszą instrukcję.
KROK 2
Jeśli dostaniesz odpowiedź drogą mailową, że Twoja reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia, możesz wysłać do nas wadliwy produkt. Najpierw wypełnij formularz reklamacji.
Jeżeli nie posiadasz formularza możesz pobrać go tutaj:
KROK 3
Paczkę z wadliwym produktem odeślij na adres:
"REKLAMACJA" ALIKA
ul. Dębogórska 48
84-230 Rumia
Pamiętaj! Na odesłanie wadliwego produktu masz 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
KROK 4
Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z wadliwym produktem w naszym Dziale Reklamacji.
Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności za towar i przesyłkę na konto bankowe podane w formularzu reklamacji.
Jeśli Twoja reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.